Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

16:21


Inlägget skrevs : 2010-05-09
Klockan : 16:21:22

Har nyss kommit hem från en fotbollsmatch. Min bror skulle döma några småtjejer. Tjejerna var riktigt duktiga och även min bror! :) Mamma tog några kort, så tänkte lägga upp dem här nu. Har även varit i vårat nya hus/radhus och tittat hur mitt rum blev, och de blev riktigt fint! Så jag är jätte nöjd. Mina möbler kommer passa perfekt i de rummet.

Nu funkar det inte att ladda upp bilder, så ni får dom sen!
Ska ta ett ryck och städa lite nu. Sen blire nog att se fotbollsmatch igen.
Hörs senare ikväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

men den var fin iaf.. vill kanske ha ngt lite mer utstickande:p

2010-05-09 @ 16:48:09
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: soojoo!

ja :)! planer för kvällen då :*)?<3

2010-05-09 @ 16:51:10
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0