Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

16:40


Inlägget skrevs : 2010-05-12
Klockan : 16:40:46
Lång skoldag idag, är ju onsdag. Fick "typ" inställd engelska förut. Hade bara ett läxförhör. Ett jätte konstigt, så jag behövde typ inte "visa vad jag kunde i de" om man säger så, haha. Hade inget annat speciellt idag. Rätt skön dag även fast den var lång. Mycket skratt som det oftast blir! Så härligt. Cyklade hem sen drygt vid halv fyra då vi slutade. Tog lite mellis då, sen gick jag ner hit till mitt rum och satte mig vid datorn. Har kikat runt lite.. Inte gjort nåt speciellt. Ska ladda ner några låtar nu och träna på dom, sen sticka iväg till Marie (min körledare) och öva på en sång med henne. Ska sjunga solo på en konsert på söndag nämligen. :) Kanske kommer en video med de, får se om mamma eller pappa kan filma! Efter de sticker jag till träningen. Ska springa med laget idag. Sen blire att träna/vara med flickor 98 en stund. Ska till familjen Svensson sen på lite kalas, så kan bara träna en liten stund med dom, menmen. :)

Hoppas att ni har haft en bra dag. Vi hörs senare ikväll. Ingen aning om när, men det märker ni.
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Marika

Svar: Gör du då?=)

2010-05-12 @ 17:38:00
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: linnea

ohja, dit hår är superfint! like the color too! kram

2010-05-12 @ 22:19:23
URL: http://neapeaa.blogg.se/
Postat av: Marika

Sv: Ok, jag sitter och degar bara.. vet inte riktigt vad man ska göra, kommer inge vidare på tv heller:)

2010-05-12 @ 22:27:59
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: linnea

jo men det är svårt det där med hårfärg! :) hoppas det blir bra iaf!

2010-05-12 @ 22:35:03
URL: http://neapeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0