Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

21:01


Inlägget skrevs : 2010-05-03
Klockan : 21:01:38
Hejhallå!
Sa kanske förut att jag skulle skriva innan jag åkte till innebandyn, men så blev det i alla fall inte som ni nog märkte. Men springningen gick bra. Denna gång sprang jag tillsammans med Emilia för att Lotta och Linn hade utvecklingssamtal, så dom kunde alltså inte. Men Emilia är en fin tjej. :) Väldigt bra att prata med, & har alltid kloka svar! Om du läser detta så vet du nog vad jag mest utav allt tackar för... Jag ska försöka, gör allt jag kan. Kämpar för det jag vill ha you know. Innebandyträningen gick bra den med! Körde skott, övningar och match. (y' Som vanligt så var jag sist ut i duschen och sist kvar i omklädningsrummet.. Blir alltid så, hehe.

Nu när jag är hemma så har jag precis käkat våfflor (smarrigt!) och sitter just nu framför tvn för att titta på Kommisarie Winter som börjar straxt. Får vi se vad det är för nåt ikväll. Sen ska jag läsa lite religion också innan jag sleepar. Vill också berätta/säga att jag vann veckansblogg på Toves blogg! Riktigt roligt! Tack så jätte mycket till er som röstade på mig. :)
Nu börjar det. Säger godnatt nu med, puss & kram hörs imorn!


Bild från nån dag, hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orphan

har sett den typ 100 ggr haha

älskar den xD

o vad kollar du på?<3

2010-05-03 @ 21:29:43
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: Sagha

åhh vad kul grattis gumman:)<3

2010-05-03 @ 21:45:15
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: LOWA

Hoppas du har haft en bra helg och fått en bra start på den nya månaden! :)

2010-05-03 @ 22:43:53
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

okej nu blir det plugga och vara hemma idag och i morgon.:( sen torsdag och fredag kompis;) och lördag skulle jag också till Örebro och shoppa men vi tar det på fredagen efter istället:) söndag vet jag inte än :) Har du nära till Örebro? eller bor du i kanske?:)<3

2010-05-04 @ 16:21:20
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/
Postat av: MAJA

SV; Aha okej ja den är fin, har också funderat på att köpa den, men får se :)<3

2010-05-04 @ 16:48:22
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0