Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skön dag.


Inlägget skrevs : 2010-05-25
Klockan : 16:54:17
Tjenamors. (Haha, lite kul!)
Skulle egentligen ha åkt ut till ön idag tillsammans med d (7d), men det var så dåligt väder så vi struntade i de. Istället så tittade vi på film och myste med lite käk! Tittade på Patrik 1,5. Den är så bra! Kom en tår där också. ;$ Åh, hihi. När filmen var slut så gick vi till skolan och inte gjorde så mycket. Gick runt och pratade med andra typ. Efter lunchen blev det ännu en liten rast, sen hade vi b-tid. Jag, Erika, Linn, Maja och Emma fick träna till body & brain då, så vi har typ kommit på hela dansen nu. Skulle visa upp för dom andra sen, och då spårade det ut totalt, för killarna är så okoncentrerade och typ hatar de här, så de var inte alls kul. Blev jättesur! Rev sönder Peders papper. ;$ Kanske lite för sur? Hehe! Men så kan det gå ibland när folk går en på nerverna. Men det där kommer fixa sig. Vi har kommit på en liten plan med våran klf. (y' Sen hade vi SO. Chill där med oså. Mamma kom och hämtade mig efter skolan. Var lite later!

Nu tänkte jag plugga. Eller tänkte & tänkte.. Jag MÅSTE plugga. Har två läxor tills imorn så.
Sen ska jag bara ta det lugnt. Dåligt väder ute, så finns inte så mycket att göra.
Hoppas att ni har haft en fin dag! :) Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Jag tyckte också patrik filmen var bra:)

2010-05-25 @ 17:03:21
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: eliise

Tack så mkt! :) Mår faktiskt bättre nu! :) Haft en bra dag? :)

2010-05-25 @ 17:07:56
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: allt bra idag?:)

2010-05-25 @ 17:23:55
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0