Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sova är det bästa som finns


Inlägget skrevs : 2010-05-13
Klockan : 17:49:58
Nu har jag nyss vaknat upp. Gick och la mig ungefär vid 15-15:30 efter jag hade pratat med Carl i telefon. Gubben, du kommer fixa de här. Finns alltid med dig för att hjälpa dig. Det kommer bli svårt, men klara det kommer du att göra. You are strong, honey! ♥
Nu ska jag packa lite, sen ska mamma och jag ut på en liten promenad. Promenera upp till pappa som jag ska sova hos ikväll. Det är ju egentligen pappa-vecka, så tänkte att jag i alla fall kunde vara nåt hos honom, så blir ikväll. :) Så har inte tid till att skriva så mycket mer nu, men ni hör mer av mig ikväll. Kram!


Hehe, lite trött oså!

Kommentarer
Postat av: Marika

Sv: Ok vad kul:)

Jag ska sova hos kusinen imorn och på lördag går jag på en inflyttningsfest:)

2010-05-13 @ 19:30:10
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: Marika

Håller med om att sova är det bästa som finns:)

2010-05-13 @ 21:20:06
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0