Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Brother and Sister


Inlägget skrevs : 2010-11-20
Klockan : 23:06:52
Matchen idag slutade surt nog 2-4. "/ Men det var en väldigt rolig match att få spela och uppleva, för idag spelade vi verkligen som ett lag och riktig innebandy! Som vi dock gjorde igår med, men. Dom gjorde två mål i första & vi ett, sen höll vi deras 0 i hela andra och vi gjorde 2-2. Men i tredje fick dom typiskt nog in dom två sista målen, och därmed så vann dom. Men dom var verkligen inte värda att vinna! Det skulle vi ha gjort. Det var verkligen så. Inget jag bara säger. Så det blev rätt surt, och kan kännas fortfarande lite surt. Men det är bara att "gå vidare"!. Även i innebandyn måste man göra de. Hehe. I varje fall, jättebra spelat allihopa!

Ikväll har jag som sagt firat mamma. Lite släkt och vänner har varit här. Har varit trevligt! Släkten Fälling-Hård är ju allt föör bra! Inget mer man kan säga om de, nej! Men nu har dom åkt hem. Och jag sitter inne hos Gustav och pratar lite syskonemellan. Du är ju faktiskt inte så oklok som du ser ut! Haha, nejdå! Du är bra du bror ♥ Nu ska vi ner och ge mamma våran present för de har vi inte gjort än! Hihii.


Haha crazy!


Imorgon blir det mer innebandy. Breddläger i Hallsberg som gäller. Men skriver innan jag åker iväg! 
Sov så gott, godnatt & puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

godnatt hoppas du haft en bra lördag :)

2010-11-21 @ 03:43:53
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Amanda

han är snygg (a) :D <3

2010-11-21 @ 11:04:21
URL: http://typamannduuss.blogg.se/
Postat av: emelie

mysig bild, och fin topp. Har en likadan ;D

2010-11-22 @ 16:04:23
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0