Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Inte så man vill må


Inlägget skrevs : 2010-11-28
Klockan : 16:59:59
Klockan sju imorse vaknade jag av magvärk. Gick upp för att gå på toa, blev yr som bara den och allt bara snurrade. Förstod vad det var som var pågång. Mensvärk you know. Hade haft ont delar av natten, men tänkte inte så mycket på det så jag bara somnade om hela tiden. Fast tror inte jag har sovit så bra/mycket inatt, men jag kommer inte ihåg. I alla fall så skrek jag på pappa och han fick komma och "ta hand om mig". Vet inte hur länge jag hade ont, kändes som timmar, men var det säkert inte. Efter att jag hade spytt lite (förlåt för att jag säger sånt här i bloggen, hehe), så blev det mycket bättre. Hade inte ont längre och kunde äntligen få sova och pappa med. Men det som "varade" var verkligen inte kul! Eller det är verkligen inte kul! Det är nog de som är värst i mitt liv... En del känner inget, en del känner litegranna, en del känner förjävla mycket. Och jag är med i den sista delen där. Menmen, vad ska man göra, bara att kämpa för det går över.

Nu har jag precis duschat. Sitter här och lyssnar på musik. För nice! Men börjar känna mig lite hungrig... Har inte ätit så mycket idag för har inte haft så mycket aptit om man säger så. Så får se om pappa kan laga ihop nånting! Annars får jag väl göra det själv! Vi hörs ikväll.

Kommentarer
Postat av: MAJSANS

Att du ska behöva ha så ont varje gång!

Vi syns i morgon. Krya på dig :´) <3

2010-11-28 @ 20:01:43
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0