Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Kanske är lite speciell trots allt..


Inlägget skrevs : 2010-11-04
Klockan : 21:59:11
Nu har jag tittat på Robinson och ätit lite chips. Och en banan. Och druckit äppeljuice. Känns inte så bra såhär efteråt med att ha ätit chips... Men äsch Julia, pappa sa att jag fick (för har ju egentligen chips & godis stopp) och så blev det inte så mycket ändå så. (a) Hihi. I alla fall. Blev riktigt frustrerad på kvällens Robinsonsprogram... Precis som dom blev. Som upplever det. Medans bara jag sitter hemma i soffan och tittar på det, men blir ändå lika förbannad. Asså jag själv skulle bara vilja hoppa in i rutan och sparka ner en del människor i de programmet som stör mig något enormt. I varje fall gjorde ikväll. Kanske låter helt jäkla sjukt, men ibland får jag såna där tankar. Kan vara i verkligheten också. Har lätt för att störa mig på folk, ibland. Ska inte säga ofta, men ibland. And that`s it. Hoppas ni inte tycker jag är konstig nu bara för de ? Men måste ju visa mitt jag liksom! Haha.

Ikväll SKA jag verkligen försöka somna i bra tid! Ska lägga mig lite senare än igår och se till att jag blir trött, för annars kommer jag inte somna. Och jag har kommit på en sak också.. Nu är det bara helgen kvar, sen är det skola igen. Nämn inte ens namnet skola...
För jag orkar inte!!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack så mycket jag blir jätte glad när du säger det ! :D Men du har ju själv en jätte fin header

2010-11-04 @ 22:22:14
URL: http://ffilippakorpe.blogg.se/
Postat av: hermy

sv: JO TACK SÅ MYCKET DEsamma

jo det bara bra med mig oxå

2010-11-04 @ 23:35:17
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0