Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ledig!


Inlägget skrevs : 2010-11-23
Klockan : 11:03:29
Godmorgon! Idag har vi i Nora som sagt studiedag, vilket är hur skönt som helst! Sov till ungefär tjugo i elva. Det behövdes för att jag skulle piggna till i kroppen efter helgen osv. Får se om det blir något mer sovande idag.. Man kanske ska passa på? Men i alla fall. Jag måste plugga hk (hemkunskap), so & spanska idag. Hemkunskapsprov imorgon, så det är viktigast. Spanska läxa tills på torsdag, och den är lite klurig tycker jag, så ska jag också kolla en del på. Sen SO prov och inlämningsuppgift tills på fredag, men det känner jag mig rätt säker i! Så det blir nog bra. Ha en bra dag i skolan, så hörs vi sen när jag känner för att skriva igen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0