Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Like the stars shine all over you


Inlägget skrevs : 2010-11-14
Klockan : 20:43:48
Just nu är det paus i Ensam mamma söker, så jag passade på att sätta mig här och blogga lite. Har ätit en bulle och mandarin nyss. Har blivit två bullar idag. Mamma har bakat hemma, och pappa hade fått från ett fik, så jag var ju bara tvungen! Faktiskt jättelängesen jag åt en bulle (fikabröd överhuvudtaget), kom jag på nu haha. Jaja.
Måste packa upp min väska sen också med kläder, för just nu är min säng full av väskor och annat. Och det kanske inte blir så jätteskönt att lägga sig på hårda saker när man sen ska krypa ner ? Hehe. ;)


Hihi

Kommentarer
Postat av: emelie

haft en bra helg? :)

2010-11-14 @ 21:26:04
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Sofija

sv: åh tack så mycket du med :) kram

2010-11-14 @ 21:39:43
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0