Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Pepparkakor och julmust


Inlägget skrevs : 2010-11-12
Klockan : 21:02:29
... Det är inge fel de! Hihi. :D Vad gör ni för nånting just nu? Jag sitter i soffan med datorn i knät bredvid mamma som också har datorn i knät och tittar på Idol. Jay var ju klockren ikväll! Shit vilken röst han har. GJORD AV GULD. Min favorit Olle var också bra tycker jag. Han ska stå i final, så kom ihåg att rösta på honom!  Efter Idol är slut så hoppar jag in i duschen så jag är fräsch och allt tills imorgon. Sen fortsätter jag att slappa vid tvn tills det blir sängen som nog blir rätt tidigt då eftersom jag ska upp vid sju och måste läsa innan (min bok ska vara utläst tills på söndag, och hinner inte läsa nånting imorgon, och har typ 140 sidor kvar så..), så ja. Ni förstår.


Kommentarer
Postat av: Therese

Nja jag gör inte så speciellt mycket, sitter å småsegar lite å ska snart övergå till städning ;D

själv då?

Fin blogg :)

gillar de med Senaste inläggen, arkiven å detdär, sjävla desigen där eller vad man kallar det för^^

2010-11-13 @ 13:15:49
URL: http://bondebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0