Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Plugget igång igen efter ett skönt lov


Inlägget skrevs : 2010-11-08
Klockan : 17:18:46
Måndag idag och det menas med att skolan drog igång! Var rätt segt imorse måste jag säga.. Men jag kom upp! Drog iväg till skolan rätt tidigt. Tycker det är skönt att bara få sitta i korridoren när det inte är så mycket folk osv, och vakna till kanske lite ännu mer, hehe. När vi hade klassråd som alla har först på morgonen så fick vi reda på att vi, min klass, 8c var bäst på nutids-orienteringsgrejen utav alla 8:er på min skola! Hihi, det var lite roligt. :D Tror att vi blev rätt så glada! Verkade som de. I varje fall jag. ;$ Sen fick vi också reda på att vi slutade vid drygt halv ett istället för kvart över två föratt lärarna skulle iväg på nån liten föreläsning. Så det var ju inte alls fel de! Men dagen rullade på bra i vilket fall. Fick reda på min deckare i svenskan, och jag fick G och VG. Nu kanske ni undrar hur man kan få de, vilket jag med gör haha, men på något hade jag fått G och hon tyckte inte att jag kunde få högre i just de, och på något annat hade jag fått VG och hon tyckte ändå att det var mer värt än ett G, så ja.. ;) Haha. Men jag blev nöjd med de i alla fall! När vi slutade så drog jag och Linn hem med Charlotta till henne. Mycket skratt och bus! Så otroligt härligt!♥ Vid två ungefär cyklade jag ner till idrottshuset/badhuset för att simma mina 40 längder ryggsim så att jag har de klart och kan visa upp min lärare att jag har gjort de. Så nu är det gjort! Efter de så cyklade jag hem. Har käkat, gjort lite tal i matten, tittat på tv. Och nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på en massa fin musik! Hoppas ni har det bra. Ikväll blir det träning! Får se hur mycket jag kör för kände efter att jag hade simmat att jag fick lite ont i halsen och så, och vill helst slippa att bli sjuk än femte gång typ så! Aja, det fixar sig. Nu blev det mycket skrivande märkte jag, hehe. Men det kan vara skönt ibland. Vi hörs senare inmot kvällen. Kramisar!


Haha, jag & linn! En bild från i somras. Söta va?!
Och där var jag ljus ja. Vad tycker ni om den färgen? Kan vara lite kul att veta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt de ser ut på hakan :P

2010-11-08 @ 17:45:51
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Caroline

Är du duktig på blogg design? Det verkar så :D Skulle va grymt bra om du skulle vilja göra en bloggdesign till mig!!! =)

2010-11-08 @ 18:25:48
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/
Postat av: Citreuc

Sv. Varsågod :D

görs i kväll då?

2010-11-08 @ 19:09:02
URL: http://citreuc.blogg.se/
Postat av: Anonym

$v haha jag förstod de :P

2010-11-08 @ 19:38:33
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Victoria Eklund

Sv, okej, va skönt!



jo tack jag mår bara bra, själv då?:)

2010-11-08 @ 21:00:53
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: Sossu's Foto

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

2010-11-08 @ 22:44:09
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0