Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Saturday night


Inlägget skrevs : 2010-11-27
Klockan : 19:06:15
Hejsan! Nu är det lördag. Och imorse vid kvart i elva tog jag och emma bussen in till Örebro. Vi tänkte ta en liten shopping och mysdag där inne! Vi gick runt ett par timmar innan vi slog oss ner på ett café och tog oss varsin baguette. Med oss hem (eller med mig hem) fick jag lite grejer. Bild på de kommer antingen senare ikväll eller imorgon, förhoppningsvis! Är så dålig på att visa vad jag har köpt... Men jag ska försöka med de denna gång. Blev inte så fruktansvärt mycket eller speciella saker denna gång, men måste faktiskt spara tills jag åker till Stockholm om två veckor! Längtar kan jag säga! Hihi. Men sen vid fyra så åkte vi med bussen hem. Och det var skönt att få komma in i en varm buss kan jag säga! Usch så kallt det är ute nu. -10 hela tiden ju.. Me don`t like! Men det är väl bara att klä sig efter vädret då antar jag. Så att man håller sig varm menar jag!

Nu ska jag röja undan lite i mitt rum innan pappa och jag blir hämtade av några utav pappas kompisar, för att sen åka till andra sidan ön (hammarby heter ett ställe där) och lyssna på en artist (vet inte vad han heter, ingen som jag lyssnar på haha) och äta lite! Pappa ville så gärna ha med mig, så jag tänkte, varför inte? ;) Så det ska väl bli kul. Inte sitta hemma hela kvällen i alla fall! Men så får vi se när jag kommer hem. Har ingen aning om de faktiskt. Ha en bra lördagkväll kära vänner! Puss & kram på er.


Kommentarer
Postat av: emma

Okej, då säger vi så då! ;)<3

2010-11-27 @ 21:04:21
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0