Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

The first


Inlägget skrevs : 2010-11-28
Klockan : 19:51:48
Har glömt att säga.. Trevlig första advent idag! I mitt förra inlägg så var jag upptagen av att skriva annat, så jag glömde bort det. ;$ Men hoppas att det går bra att jag skriver det nu i alla fall. Har ni haft en bra första advent?
Vi har pyntat med lite julsaker här hemma, och snart ska jag dricka glögg! Gustav och jag har även fått en adventspresent som vi får på 1a, 2a, 3e & 4e advent. Så har vi alltid haft hemma hos oss, så självklart fortsätter vi med det! Hihi. Jag fick en film. Changeling heter den. Med Angelina Jolie. Ska vara väldigt bra! Så får vi hoppas att den är också. Nu ska jag slå mig ner framför tvn och titta på Ensam mamma söker. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: missay

ha en fortsatt trevlig kväll :D

2010-11-28 @ 20:16:14
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Moa

Ville bara säga att i morgon klockan 10 kommer länken till din blogg som jag har lovat upp på min blogg ♥

2010-11-28 @ 21:08:48
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0