Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

00:11 - Godnatt


Inlägget skrevs : 2010-10-24
Klockan : 00:11:14
Nu har jag tittat på ett avsnitt av Mördare Okänd. Usch så läskigt det var idag! Blä, kommer jag kunna sova? Det är frågan... Hehe. Men ligger nu i min säng och nördar data lite innan jag ska sova. Orkar inte tvätta bort sminket ikväll, för ska ändå duscha direkt när jag vaknar imorgon så. Det är ju såå jobbigt att ta lite vatten på ansiktet. ;$ Jo faktiskt! Vi hörs imorn. Sov så gott, godnatt

Kommentarer
Postat av: julia sjöholm §

okej :) musik, svara komentarer och lite sådant :) <3<3

2010-10-24 @ 00:15:57
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/
Postat av: Safira-en av malmös största bloggar

Fin blogg du har, har lite tävlingar på bloggen så gå in och kolla!

2010-10-24 @ 00:39:55
URL: http://Http://Smekizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0