Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Alla gånger är inte min gång


Inlägget skrevs : 2010-10-11
Klockan : 21:52:48
Träningen var helt enkelt inte på min sida idag. Jag var väl på bra humör oså, inte de, men jag kunde inte köra lika hårt som i vanliga fall. Slutade kämpa på engång när jag inte hade fått bollen första gången. Det kändes bara meningslöst.. Vet inte varför men.. Alla gånger är inte ens egen gång. Så är det!

Mamma och jag käkade mat här för en stund sen. En mat som faktiskt jag gjorde! Eller gjorde halva middagen i alla fall, hihi. Inte ofta hon får med mig till köket! ;) Men blev riktigt gott faktiskt. Sen har hon förhört mig på spanskan lite också. Kommer nog gå galant vad jag känner just nu! Nu ska jag ladda in lite bilder, sedan krypa ner i sängen och försöka somna i bra tid ikväll. Det behövs. Vi hörs imorgon! Sov så gott sen.

NY HEADER ÄR PÅ GÅNG OCKSÅ! Lite nytt och fräscht behövs här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; idag har jag varit i skolan, varit på föreläsning om UF och sen chillat hemma, dusjälv?:)<3

2010-10-12 @ 00:21:42
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: sandra

jo allt är toppen:D! vad gröu då :)

2010-10-12 @ 10:36:34
URL: http://ciindraa.blogg.se/
Postat av: Lisa

så lite så:D

2010-10-12 @ 21:28:13
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0