Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Flörteliflört


Inlägget skrevs : 2010-10-16
Klockan : 18:47:03
Mamma och jag har hyrt film till kvällen. En galen natt heter den. Den verkar väldigt rolig. Får vi hoppas att den är också! Har inte så mycket att skriva just nu. Min näsa rinner rätt bra.. Hoppas att jag inte har åkt på nåt rejält nu igen. Uschusch! Längtar efter mina glasögon också.. Blinkar all the time med mina ögon. Flörtar med alla! Haha. ;) Men dom kommer om två veckor ungefär. Så det är bara att stå ut. Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

jo det har varit en skitbra helg hittills:D

2010-10-16 @ 19:08:31
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe nu fatta jag !! :D

tryck på min annons och bli medlem sen tar du koden!

kram<3

2010-10-16 @ 19:56:35
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0