Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Förkyld.. Igen..


Inlägget skrevs : 2010-10-16
Klockan : 15:19:07
Idag är det lördag och har varit iväg på match nu på förmiddagen i Hallsberg. Ett ställe lite utanför Örebro. Matchen slutade 5-2, därmed förlust. I första "vann" vi med 1-2. I andra gjorde dom ett eller två mål, men vi gav oss inte. Det var i tredje vi blev lite loja och trötta.. Tyvärr. Men jag tyckte ändå att vi spelade en bra match, hade ett bra spel mellan varandra (emellan åt i alla fall), och skott. Så inte ska vi deppa över det här nej! Det var bra siffror.. Såna som det är "okej" att förlora med, eller vad man nu ska säga.

Ikväll är jag hemma. Är som sagt förkyld igen. Det suger, menmen, får hålla mig varm! Men en sak ska jag göra.. Några utav mina kompisar som går på konfirmation har uppvisning ikväll vid 17. Dans, sång, bilder och lite sånt. Så det ska jag gå på en liten stund. Men sen efter de ska jag vara hemma! Hehe.
Har ni några planer för denna lördag då?

Kommentarer
Postat av: Anna

inte bra ! krya <3 jorå bara bra !

kram

2010-10-16 @ 15:41:31
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-18 @ 23:04:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0