Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Goodnight my friend


Inlägget skrevs : 2010-10-14
Klockan : 21:14:04
Sitter just nu i soffan och har ont i halsen. Det är inte alls roligt! Hoppas inte att det leder till nån sjuka så att jag blir liggandes hemma. Blä!! Får hålla tummarna. Men jag sitter i alla fall och tittar på Robinson. Inte nåt program som jag följer precis, men tycker att det kan vara spännande & kul att se på det ibland.

Hoppas att ni har haft en bra torsdag! Vi hörs imorgon då det är fredag och HELG. ♥
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; oj, du har saker för dig exakt hela tiden du ;D<3

2010-10-14 @ 22:36:23
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Lisa

va gärna med i min fototävling på bloggen:D

2010-10-15 @ 10:56:43
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0