Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Gymnasiemässa


Inlägget skrevs : 2010-10-02
Klockan : 15:01:06
Halloj!
Idag har jag varit på gymnasiemässa i Linde som jag skrev igår att jag skulle på. Det var väldigt intressant faktiskt! Fick mycket papper från olika linjer. Kollade på lite uppträdanden. Bowlade gjorde vi också. Det var gratis, så självklart körde vi! & gissa vem som vann ? Självaste jag, proffset. :D Haha! Men det var kuligt. Sen gick vi bara runt och kollade. Fick information från olika lärare (eller vad det nu var för några hah), men antagligen lärare. När vi sen var klara där så gick vi upp på stan en sväng. Inte gjorde speciellt mycket, men tog bara en runda. Sen åkte vi hem, och nu är jag då hemma. Skulle egentligen ha åkt till min morbror ikväll och firat han, men Gustav är sjuk & han vill att mamma ska vara hemma så då blir det inget. :/ Så jag följer med pappa till Örebro för att kolla på bandy istället. Åker iväg om en halv timme, så kommer inte hem så sent sen, vilket är skönt så att jag får lite tid hemma också. Måste faktiskt kolla på några läxor också så... Men hoppas ni får en trevlig lördag! Skriver nog något mer senare ikväll. Kram!

Om ni nu tror att jag går i nian så gör jag inte det. Jag har dock sagt att jag är 14 och går i åttan, men ni kanske blir lite snurriga nu när jag har varit på gymnasiemässa ? (a) Haha, inte vet jag. Men.. Det är aldrig dumt att vara ute i tid!

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hey :) Pälsvästar hiss eller diss?

2010-10-02 @ 20:31:54
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0