Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Måndag


Inlägget skrevs : 2010-10-11
Klockan : 15:20:41
Nu är det en ny vecka, och det är vecka 41. Dagen rullade på fint i skolan. Ingen läxa eller prov idag. Har haft jätteont i mina ögon hela dagen... Man tror att jag kan ha ett synfel. Dock inte så konstigt om det skulle vara så, för både min pappa och mamma har glasögon. Mamma "på heltid". Pappa mest när han kollar på tv oså. Så imorgon efter skolan och sångp. ska jag åka in till Linde med mamma på en synundersökning. Hoppas verkligen inte att jag behöver ha glasögon "på heltid", utan bara när jag tittar på tv, läser oså eller nåt. Fast jag kan ju ha linser om det blir så att jag måste ha nåt utav glasögon eller linser i hela tiden.. Så aja, det ordnar sig väl! Ska bli skönt att få kolla upp vad det är för något i alla fall, för har haft ont ett tag nu. "/ Nog pratat om de!
Ikväll är det träning, och vi börjar en timme tidigare för att vi ska ha teori innan. Hoppas att nästan hela laget är där, och att vi är fokuserade! Det är bara vårat psyke som måste hänga med nu när vi spelar, sen har vi det...
Hörs ikväll igen! :d

Kommentarer
Postat av: PEETRA

sv; hehe ja, men det är lugnt nu :)

va bra :D

2010-10-11 @ 17:58:51
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: sandra

Jättefin blogg :) !

Hur har din dag varit?:)

2010-10-11 @ 20:02:12
URL: http://ciindraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0