Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Torsdagar är hur sega som helst


Inlägget skrevs : 2010-10-28
Klockan : 18:02:29
Gick till halv fyra idag. Torsdagar är riktigt sega. Har tråkiga och långa lektioner. Så inte är torsdagar tummen upp heller! Men man kan väl inte alltid ha perfekta dagar, eller hur? När jag kom hem straxt efter halv fyra så tog jag lite och åt, slog mig ner i soffan och tittade på tv. La mig sen ner och var väldigt nära att somna. Gud så trött man är nu förtiden! Skamligt.. Haha. Men det är mycket med skolan som sagt. Ska bli skönt med lov nu. Behövs verkligen! Eller vad säger ni?
Har ingen speciell träning eller så ikväll, så jag är bara hemma och slappar. Ska göra klart matten och mamma ska förhöra mig på engelskan, sen har jag ingenting mer att plugga. Skönt! Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: mli

Haha ja. Det är alltid kul med ett mgv!:D

2010-10-28 @ 18:48:52
URL: http://emelievonwalden.blogg.se/
Postat av: nesrin

jag hatar torsdagar -.-

2010-10-28 @ 21:20:31
URL: http://nesrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0