Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Godnatt.


Inlägget skrevs : 2010-10-09
Klockan : 22:22:32

För ett år sedan:
Hur gammal var du? 13.
Vilken klass gick du i? 7c på Karlsängskolan.
Vad hade du för hårfärg? Brunt, slingat.
Hur lång var du? Ungefär 162.
Vem var du kär i? Var tillsammans med en kille ett tag under hösten.
Vad brukade du göra på fritiden? Spela innebandy, sjunga, umgås med vänner.
Vilka umgicks du med? Lisa, Emma, Lotta, Linn, Maja, Elvira, Ida.
Hur såg du ut? Såg väl ut som nu. Förutom att jag hade lugg.
Var allt bättre då? Nja.. En del stunder var väl.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Kan hända, men inte ofta.

Nu:
Hur gammal är du? 14.
Vilken klass går du i? 8c på Karlsängskolan.
Vad har du för hårfärg? Brunt.
Hur lång är du? 163.
Har du någon pojk/flickvän? Nej.
Vem är du kär i? Ingen.
Vad brukar du göra på fritiden? Spela innebandy/träna, sjunga & umgås med vänner. En hel del tid åt plugg oxå.
Vilka umgås du med? Lotta, Linn, Elvira, Maja, Emma, Lisa, Ida.
Hur ser du ut? Mörkt hår, halvlångt, lagom lång ?

Har du..
Kysst någon? Ja.
Sovit brevid någon av samma kön? Ja.
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja.
Slagit ner någon? Nej inte precis..
Ljugit för en bra vän? Hm.. Vet inte.. Hoppas jag inte.
Svikit någon? Har jag säkert.
Fuskat på prov/läxförhör? Nej.

Vem:
Kramade du senast? Brudarna i laget när vi gjorde mål idag!
Sov du hos senast? Don`t remember..
Kan du lita på till 100%? Mina närmaste vänner. Dom jag redan har rabblat upp.
Är den finaste personen som finns? Finns många!
Vill du vara med just nu? En speciell person bara..
Ringde dig senast? Pappa tror jag.
Skickade ett sms till dig senast? Cilla.
Skickade du ett sms till senast? Cilla.

Vad:
Drack du senast? Loka.
Köpte du senast? Sallad, dricka & chokladboll.
Gjorde du igår? Skolan, tränade på kvällen, var med Emma, kollade innebandymatch.
Vad ska du göra imorgon? Bara vara hemma vad jag vet. & plugga måste jag göra.
Vill du göra just nu? Krypa ner i sängen.
Åt du senast? Jordnötter.
Är närmast dig som är rosa? Har inget rosa i rummet jag är i.

Kärlek&förhållanden:
Du är kär nu? Nej.
Du har sårat nån så de börjat gråta? Sårat vet jag inte om jag gjorde, men mja..
Nån har sårat dig så du börjat gråta? Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år? Jao. Fast var inte så gammal då.. (a)
Du har haft ett förhållande som varade över två år? Nästan. SE OVAN

Ärlighet:
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra? Det har jag nog.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Har jag nog med gjort.
Jag har smygit ut utan lov? Inte vad jag kommer ihåg..
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar? Det har jag gjort. När jag var mindre.
Jag har en hemlighet som ingen vet? Hm.. Vet faktiskt inte.
Jag har fuskat i ett spel? Vet inte, haha.
Jag har struntat i ett prov? Nej.

Dåliga tider:
Jag kan inte svälja piller? Knappt.
Jag har tagit mediciner mot depression? Nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi? Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det? Inte en hel dag.
Jag har vaknat gråtande? Kommer ej ihåg..
Jag har somnat gråtande? Yees.

Döden:
Jag hatar begravningar? Fy! Vem gillar det egentligen?
Jag har sett någon dö? Nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord? Ja.
Någon nära till mig har begått självmord? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0