Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Världens skönaste helg är här


Inlägget skrevs : 2010-10-08
Klockan : 14:33:25

Dagen har rullat på bra. Hade kemiprov, gick rätt bra, fick G. Faktiskt typ 14 poäng över det man var tvungen att ha för att bli godkänd så. Sen gjorde jag klart mitt örngott på slöjden också. Hihi, blev så fint så! Sedan fick vi även sluta tio minuter tidigare från engelskan som också var den sista lektionen för dagen, så då fick man ju gå hem lite tidigare. ;) Inge fel de heller! Ikväll är det träningen, och jag ska försöka träna, så gott det går. Hoppas bara att mitt lår håller i nu så att jag kan spela matchen imorgon, för det vill jag verkligen! Är sååå taggad! Så tar det rätt lugnt ikväll så att det inte blir värre eller så.
Hoppas ni har haft en bra fredag i skolan & har en fortsatt trevlig eftermiddag & kväll!


The way I look today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0