Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vilken sköning han är!


Inlägget skrevs : 2010-10-06
Klockan : 21:36:11

Haha, den här Björn Gustafsson kan man verkligen aldrig få nog av. Lika rolig hela tiden. Speciellt den här videon tycker jag.. Hahaha, bara älskar den! Han är ju för skön alltså. :D

Nu sitter kemin nästan helt. Engelskan tills fredag är klar. Kan dem sista talen på provet i matten tills imorgon. Bra Julia! Känns riktigt bra att veta att man har gjort sitt med allt plugg, och bara kunna slappna av.. Det sista av kvällen. Hehe. Ska nog snart hoppa i säng tror jag. Imorgon är det Karlsängsloppet, men jag får ju då som sagt inte vara med.. Eller inte springa det, pga min skada i mina lår (eller mest i mitt vänstra lår nu). Får se om jag går det eller om jag hjälper till vid mål istället. Det visar sig.
Sov så gott sen i alla fall, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0