Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Wednesday


Inlägget skrevs : 2010-10-06
Klockan : 17:14:40
Idag är jag inte lika trött, och har lite mer blogglust så nu skriver jag!
Min dag idag har varit bra. Som sagt så är onsdagar alltid rätt så roliga och sköna. Imorse på kemin så gick vi igenom det som ska komma på provet på fredag, och efter de så känner jag mig lite mer säker på det, så jag tror att det kommer gå väldigt bra nu! Får vi hoppas i alla fall. Gör mitt bästa! Nu sitter jag framför tvn och tar det lugnt. Ska snart börja plugga lite kemi, spanska & engelska. Engelska har jag så lätt för (inte för att skryta eller något), så det behöver jag nog inte sitta med så länge. Spanska har jag också rätt lätt för, fast det är ju ett helt annat språk än det man är van med då hehe, så klart det blir lite svårare. Man får tänka lite! Kemi vet ni ju själva vad jag tycker om... Menmen, man kan inte tycka om allt. Eller vara superduper bra i allt. Seya later! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0