Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

You are my sweetest downfall


Inlägget skrevs : 2010-10-13
Klockan : 18:10:37

Hallå på er! Klockan är nu 18, har tyvärr inte hunnit med att blogga något innan men så blir det.. Ibland. Iallafall.
Dagen i skolan rullade på fint. Kollar på en jättesorgsen film på olwéus.. Zozo heter den. Usch så hemsk! Någon som har sett den nån gång kanske? Fick reda på mitt resultat på min recention i svenskan, och jag fick VG. Nöjd! Dock kanske jag ville ha MVG faktiskt.. Hehe. Men det var ju inget prov eller nåt sånt, men hon rättar ju ändå recentioner (eller vad det nu är man gör), och sen ger en lite kritik och sånt. Fick bra och mindre bra kritik, men man måste få lite sämre också. Får väl alla om det inte är någon som har precis allt rätt. Slutade vid halv fyra, cyklade hem då uppför alla jobbiga backar. Hehe. Sedan jag kom hem har jag softat i soffan. Pluggat lite, käkat och så. Om tio minuter ungefär skjutsar mamma mig ner till idrottshuset för en timmes fysträning. Rätt så redo för de! Vi hörs med ett godnatt sen senare ikväll. :)


Hihi, jag i skolan nån dag förra veckan tror jag.


Kommentarer
Postat av: e m m a l i n d e l l'

sv; Förlåt att jag inte svara på ditt sms, men råka klicka bort det sen glömde jag svara. (a) Men tack det ska jag! ♥

2010-10-13 @ 18:38:09
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: e m m a l i n d e l l'

sv; brabra! :) Men ska du göra något speciellt på lördag efter matchen? :)<3 eller ja på lördagkväll :p

2010-10-13 @ 20:33:25
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Anna

yes riktigt skön äre !! :)

kolla gärna och skriv vad du tycker i mitt senaste inlägg

kram :P

2010-10-13 @ 20:41:24
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: Micki

Vilken fin halsduk! :) Den ser jätte mysig ut!

2010-10-17 @ 21:42:47
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0