Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

21:42


Inlägget skrevs : 2010-09-20
Klockan : 21:42:05
Träningen gick bra ikväll. Körde en liten rolig variant utav match eller vad man ska säga. Vi satt fast i varandra. Dom man ska markera. Ni som inte spelar innebandy eller inte är ett dugg intresserade, kanske inte förstår vad jag menar, men jaja. Jag är center och då satt jag ihop med den andra centern i det andra laget, och så skulle man ju spela som vanligt. Bara att man var tvungen att följa efter den hela tiden, och den mig när man drog iväg, så det kunde göra lite ont i magen ibland när repet drog till. :p Haha. Men det var lite kul faktiskt!
Nu ska jag lägga mig i sängen straxt. Är rätt trött så bäst att hoppa i säng i lagom tid så att man orkar upp imorn!
Vi höres. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: emmi

sv; Hehe ja, godis och tv + plugg typ ;)

vad tränar du? kram

2010-09-21 @ 15:27:48
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0