Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En sväng till Ikea


Inlägget skrevs : 2010-09-25
Klockan : 19:32:12
Idag har pappa och jag varit på Ikea. Skulle köpa ett nattduksbord till mig, som jag också gjorde. Så det blir nog bra de! Sen köpte pappa lite smått till "hemmet" och så. Var rätt så mycke folk där idag.. Har ju regnat i princip hela dagen, så förstår varför alla just valde denna dag. Och sen så är det ju lördag också. Menmen.
När vi kom hem så gick vi nästan och köpte mat på engång. Pappas kompis kom hit också. Jag köpte med mig hem en kycklingtallrik. Lite "nyttig" köpmat i alla fall. (a) Men pappa och kompisen (haha) åkte hem till honom, så jag är ensam hemma just nu. Gustav är ute och drar på äventyr. Som alla kvällar. Ska sätta på en film på datorn sen, och plocka fram lite frukter och sånt som jag har köpt! Det är gott ibland. Ha en bra kväll :)



Såhär har jag sett ut idag. Mitt hår växer mer för var dag som går, wiho!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

söt du är :)

2010-09-26 @ 13:34:34
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0