Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Home today.


Inlägget skrevs : 2010-09-27
Klockan : 12:30:48
Ja idag är jag hemma från skolan. Jag är inte sjuk eller nåt. Utan de beror på att imorse så vaknade jag med ont i magen, och då visste jag direkt vad det var för skit (som ni säkert också kan lista ut), så därför stannade jag hemma. Vet själv hur det kan bli om jag inte får vila den tid jag behöver. Och jag tänker inte ta den "risken", för det är hemskt att må som jag gör en del gånger i början av mensen, ska ni veta. Men nog talat om de.
När mamma kommer hem runt 14 så åker vi till Lindesberg. Hade bestämt i helgen att vi skulle dit för att kolla lite i klädesaffärer och så. Inte för att det finns så många och roliga där, men några finns det, så vi tar en sväng.
Ikväll är det träning, men jag ska då inte träna. :/ Kan tas fel bland folk eftersom jag inte har varit i skolan och så. Men lite synd, för vi har träningsmatch mot f94-95, och ville gärna vara med på den, menmen. Jag hejar på brudarna istället! För ikväll är det våran kväll. Det är våran match. Vi kommer ta dom. Bara tro på det!

Nu ska jag ta något att äta. Vi hörs senare idag maybe! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0