Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Idol is the shit!


Inlägget skrevs : 2010-09-29
Klockan : 22:03:58
Ikväll har jag varit iväg och sprungit, pluggat matte & tittat på Idol. Har matteprov på fredag, och tror det kommer gå väldigt bra! Känns som att jag är rätt så säker. Vilket är toppen! (y) Så vi får väl se. Ikväll så var det bäst "idoler" som var med i idol, tyckte jag. Det är dom som har bäst röster, och mest utvecklade. Enligt mig då. Fast det är många andra som också har det som inte var med ikväll, hehe! I alla fall så hoppas jag att Daniel och Minnah går vidare. Vad hoppas/tror ni?

Nu ska jag upp och göra mig i ordning, sen om drygt en halvtimme titta på resultatet i idol.
Vi hörs imorgon bloggare! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0