Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mycket utav tiden går åt till plugg


Inlägget skrevs : 2010-09-16
Klockan : 17:24:26

Som ni kanske märkte så bloggade jag inget igår. Inte ens ett inlägg. Som jag nästan alltid brukar göra. Men nej, inte igår. Även fast jag slutade 13, så hade jag inte tid till de. Lisa följde med mig hem, sen blev det träning på kvällen, efter de plugg & idoltittande. Man hinner inte alltid med allt! Och som rubriken också lyder.. Väldigt mycket utav min tid går nuförtiden åt att plugga. Det är klart att det blir mer plugg (läxor) nu i åttan, än vad det var i sjuan. Även fast det var en del där med. Men ju äldre man blir, desto mer läxor får man. Eller uppgifter, eller vad man nu säger när man blir lite äldre. Haha.

Idag i skolan så har jag inte varit på nån lektion förutom matten. Jag har hjälpt till med skolvalet hela dagen. Eftersom att jag sitter i elevrådets-styrelse, så är det jag + dom andra som ska vara en del utav de som fixar allt inför det osv. Det har varit lite tröttsamt ibland, men ändå rätt chill. Fått gratis fika i caféterian. ;) Inte alltid man får de! Haha. Men slutade sen vid halv fyra. Som jag normalvis skulle ha gjort idag ändå så.

På posten kom idag mina bruna fina converse som jag har "beställt" ifrån Göteborg eftersom det var slut i den storleken på internet, och det var slut på den färgen i Örebro, så vi fick beställa från dom vi var där nere hos för några helger sedan. Jättesnällt av dom/henne! Så jag är happy för det nu. :) Sen så har skolfotona kommit också.. Mja, jag blev rätt nöjd i alla fall. Efter ett par dagar så kommer jag bli ännu nöjdare (så brukar det vara med mig, hihi), och sen efter ett par månader så kommer jag inte bry mig så mycket längre. Men det duger för att sitta i en skolkatalog i ett år i varje fall! - Nu ska jag plugga. Vi hörs senare I guess!
Bilder på conversen och skolfotot + klassfotot kommer tonight.


Kommentarer
Postat av: ciiz

yeess :)

2010-09-16 @ 17:44:55
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]

Jag håller emd dig, mycket av tiden går verkligen åt att plugga !

2010-09-16 @ 17:49:07
URL: http://blackeys.blogg.se/
Postat av: lotta !!!

åh du måste lägga ut klassfotot !!! hehe vi har inte beställt än så jag har inte sett dom :) <3

2010-09-16 @ 17:57:32
Postat av: E M M A L I N D E L L'

Haha, då får man ju se hur man ser ut (a)<3

2010-09-16 @ 19:37:09
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Svar till Lotta; Haha, det ligger ute på fejan nu, & kommer ut här om nån timma. :D <3

2010-09-16 @ 20:01:48
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; kan du inte skicka bilden (en bra bild) på msn? :)<3

2010-09-16 @ 20:03:35
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0