Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

När man inte har så kul så..


Inlägget skrevs : 2010-09-02
Klockan : 15:24:25
Jag har insett att min senaste kyss... inte betydde ett skit. var på ett disco så.
Jag lyssnar på... allt möjligt. det som jag tycker är bra, och det är väl det mesta.
Jag pratar... väldigt mycket!
Jag tycker om... mina vänner, innebandy, musik oså.
Jag avskyr när folk... är falska. man märker så lätt när nån är falsk.. det avskyr jag. & så folk som ljuger då.
Mina närmaste vänner är... helt klart dom underbaraste som finns!
Min första vän hette... det kommer jag faktiskt inte ihåg..? eftersom jag inte bara har bott här där jag bor när jag var liten, så hade jag ju andra vänner på andra platser, så jag vet inte riktigt.
Kärlek är... både bra & dåligt.
När jag borstar tänderna... står jag framför spegeln i badrummet.
När jag lagar mat... går det oftast inte så bra. (a)
Jag tänder på... långa killar (eller ja, lagom långa), bra klädstil, brunt/mellanbrunt hår osåå.
Det sexigaste yrket är... hm.. ingen aning? jag tycker det är rätt.. coolt med killar som är musiker. typ spelar gitarr osånt.
Det är charmigt när... om det gäller killar så är det charmigt när dom kollar på en med det där speciella leendet, och man verkligen märker att det är nåt speciellt.. ohh, man blir helt varm inombords då! hihi.
Jag är rädd för... blod, när det verkligen är mörkt.
Den värsta känslan är... när något händer som man absolut inte trodde skulle hända.
Den bästa känslan är... när man är älskad av någon som man själv älskar!
Jag är bäst på... haha, mycket såklart!
Jag är sämst på... att laga mat,
Om jag var ett djur skulle jag vara... ingen aning. men katter är gulliga (:
Om jag va en insekt skulle jag vara... fjäril tror jag.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... hahah, jadu..
Jag kommer alltid att vara... den jag är.
Det finaste som finns är... äkta vänskap & kärlek.
I sommar... har jag haft det otroligt bra! gud, vilken sommar! hihi :)
Sist jag grät var... hm.. kommer inte ihåg?
Jag kan... mycket ?
Jag kan inte... sluta bry mig om människor. ibland så bryr jag mig för mycket att jag "utsätter" mig själv,
När jag bakar så bakar jag... chokladbollar, kladdkaka eller bullar.
Min mobiltelefon är... väldigt bra & snigg!
När jag vaknar på morgonen... går jag ner och äter frukost, sen fixar jag mig och cyklar iväg till skolan.
Innan jag går och lägger mig... läser jag oftast.
Just nu tänker jag på att... jag måste göra klart min matte och repetera engelskan tills imorn.
Bebisar är... såå söta! och såå underbara! iaf dem jag känner ;)
Idag har jag... bara varit hemma.
Ikväll ska jag... inte göra speciellt mycket.
I morgon kommer jag... att gå till skolan, sen åka till göteborg!! :D
Jag vill verkligen... veta vad jag vill. its hard to know, right now.

Kommentarer
Postat av: ekva

sv: okej, tror att jag är frisk imorn :d

2010-09-02 @ 15:33:33
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: eliise

tror jag kopiera denna om de är okej? ;D

2010-09-02 @ 17:28:06
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/
Postat av: agnes (:

jag kan ?..mycket ! haha! :D coolt

åh jag har haft en låångbloggpause så hur är det sötis ?:) <3

2010-09-02 @ 19:36:27
URL: http://agnesnelsons.blogg.se/
Postat av: agnes (:

jag har opererat mej idag så är ganska trött :/ men annars är det fint ! ska få rosa gips imorgon !:D<3

2010-09-02 @ 20:44:50
URL: http://agnesnelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0