Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Rubrik .


Inlägget skrevs : 2010-09-02
Klockan : 10:59:14
Godmorgon! Idag vaknade jag lite tidigare. Men vilket som nog är bra för imorgon ska jag till skolan, och då måste jag ju upp runt sju så. Bara mamma "tillåter" de... Jag tycker att jag är rätt bra nu. Det är bara att jag kan knappt prata och att jag har en hosta som är störande, ibland, men mina öron och min trötthet är i varje fall borta. Så det går ju framåt! Nu ska jag titta på tv och ta det lugnt. Får se när bror vaknar som också är hemma. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: ekva

sv: haha ja, jag är 96a. Haha :P

2010-09-02 @ 13:17:32
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: ekva

sv: ah helt okej förutom att jag har feber -.-

sj? :)

2010-09-02 @ 14:59:42
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0