Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

This is it


Inlägget skrevs : 2010-09-01
Klockan : 18:41:27
Min statistik går neråt väldigt mycket.. Vad händer? Jag tycker inte det är nåt bra som händer i varje fall. Nu får ni komma igen! Jag vet att min uppdatering inte är den bästa, och att mina inlägg kanske inte är så himla roliga heller, men mitt "blogghuvud" är inte precis igång just nu och har inte varit de senaste veckorna heller, så förlåt. Jag ska försöka bli bättre med att vara lite mer intressantare i inläggen, promise!

Nu kan jag säga att jag är rätt trött på att sitta framför tv;n dag ut och dag in.. Jag vill till skolan nu. Jag vill träffa mina vänner som jag saknar.. Blä, att vara sjuk är absolut inge roligt! Men jag måste vara hemma imorn med, för nu börjar jag bli bättre, och jag måste bli helt bra (nästan i alla fall) innan jag går till skolan. Så får ha det tråkigt imorn med, menmen, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi!:)

2010-09-01 @ 19:17:26
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: zandra

nja så där är förkyld men annars så är det bra sj då?

2010-09-01 @ 20:23:17
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Fin blogg!

Hoppas du har det bra!

/ Julia :)

2010-09-02 @ 09:18:15
URL: http://JuliaKarlssonn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0