Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

17 april, our day.


Inlägget skrevs : 2011-04-17
Klockan : 22:11:17

Du är bara min. ♥


Den här kvällen har gått väldigt fort! Den har bara sprungit iväg har det känts som. Jag, Elvira och Erika gick ner och tittade på fotbollsmatch vid 17. Noras damlag spelade mot Frövi tror jag det var. Matchen var rätt så seg, ett okej spel i början, men sen så såg det ut som att Nora tappade, för Frövi vann med 2-6 tror jag. Menmen, bättre lycka nästa gång! Eller vad är det man säger? ;) När den var slut så cyklade Elvira hem till sig, och jag och Erika tog en sväng upp till stan först innan vi också cyklade hem. Fy så trött jag är nu! Jag måste verkligen krypa till sängs snart... Men har mina väskor att packa upp först (har anlänt till mamma nu ikväll), så ska försöka dra mig från den här datorn, men som är vääääldigt svårt!

Hoppas ni sover gott sen. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: Hihi :D Men va (a) Har för mig att du sa att du bodde och spelade på tunaberg skolan.. jaja <3

2011-04-18 @ 00:44:52
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, så bra :) Blev det en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-18 @ 10:34:21
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sofie - ett försök mot det bättre

Hallå där sötnos, såg på facebook att du skaffat pojkvän? Så underbart!

Hoppas allt är bra, puss på dig gumman!

2011-04-18 @ 14:46:55
URL: http://egenmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0