Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En dag med inge vila


Inlägget skrevs : 2011-04-27
Klockan : 22:52:08
Hej på er! Har haft en fullspäckad dag. Gick iväg vid 14, var hemma en timme mellan 17-18, sen kom jag hem nu vid 20:30. Annars har jag inte varit hemma något idag. Elvira och jag gick först iväg och solade. Eller jag gjorde rättare sagt. Så nu är man lite brunare! Eller rätt så mycket brunare faktiskt. (a) Sen stack vi direkt till gymmet. Vi var ensamma där (först i alla fall), vilket var rätt skönt. Vi körde en timmas bara styrka idag. Inget spring på band ellr crosstraining, för jag har fått ont i ryggen.. Nu igen, så kände att jag inte klarade av de. Usch, hatar att ha ont i ryggen för det gör så ont. Sträckte mig väl på innebandyn igår tror jag. :/ Men det går väl över om jag tar det lugnt, vilket jag lär få göra. Sen när vi hade duschat och så där så gick vi hem. Vi tog det lugnt och så innan det blev att gå ner till skolans replokaler/studio eller vad man ska kalla de för och repa låt med Jonathan som ska spela åt oss. Det gick riktigt bra! Ska köra en duett med Elvira och en låt själv. Blir finnemang detdär. :) Efter de gick vi upp mot Norvalla och kollade fotbollsmatch. Nora vann med 7-2, gött! Lite kallt var det bara..

Nu har jag tittat på Real - Barca. Real förlorade, sorgligt nog. Menmen, får hoppas att det går bättre i nästa match!
Nu ska jag väl fortsätta att titta på tv. Vet inte om jag vågar skriva till min lilla sötnos nu, för han hejar nämligen på Real verkligen helhjärtat så han kan vara rätt besviken nu.. Men jaja haha! ;)
Puss & kram


;Bild från google

Kommentarer
Postat av: patricia

det låter bra det :D

2011-04-28 @ 01:16:42
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0