Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En vacker kväll


Inlägget skrevs : 2011-04-24
Klockan : 20:35:08
Har nyss tjockat i mig en kycklingtallrik. Fyfan. Det är helt okej gott, men fan vad mätt man blir efteråt! Kyckling är i varje fall bättre än kebab. (a) Haha, jaja! Grejen är ju den också att det finns mycket godis här hos pappa.. Eftersom vi inte har varit här nu i veckan och över påsk, så vill ju han med ge oss ett ägg och ja. Tror att jag ska ge bort det mesta utav mitt godis till Siya.. Har redan lagt undan lite till honom. ;) Snäll som man är! Hähä, ne men ja! Nu ska jag ladda in bilder från kvällen som jag och Elvira har tagit, redigera och fixa dom lite. Kanske lägger upp dom här ikväll, annars imorgon. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)


Här får ni en schteekar bild på min snygging!

Kommentarer
Postat av: patricia

haha jag kommer inte ihåg xd

2011-04-24 @ 21:00:01
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/
Postat av: Siyamand

Jävla king kille du har

2011-04-26 @ 17:58:49
Postat av: julia fälling

Svar till Siyamand; Det kan du hoppa upp och sätta dig på att jag har! ;)

2011-04-26 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0