Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

For life


Inlägget skrevs : 2011-04-16
Klockan : 11:51:09
Blev en tur på 20 min idag med. Jag tror att jag springer rätt snabbt och därför det går rätt så fort att komma tillbaka igen (?), hehe. Så ska nog ta ner på tempot litegranna, för det gör ju att man orkar mer också! :) Men det gick i varje fall bra och var ett skönt väder att springa i.

Nu ska jag sminka mig och fixa håret, för går snart ner till hotellet för att titta på innebandyfinalerna i dam- och herr med innebandyfolk från klubben! Vi ska äta och lite sånt. Ska väl bli roligt. :) Kommer hem nån gång i eftermiddag/tidig kväll, så vi hörs igen då.
Jag hoppas att ni får en bra lördag! Kram på er

Kommentarer
Postat av: ronjis

ja!



Okej, vad kul! låten är SÅ otroligt fin, önskade jag fick höra!

2011-04-16 @ 14:39:08
URL: http://ronnyelise.blogg.se/
Postat av: josefine

ja! galet bra torsdag! :) själv?

2011-04-16 @ 17:31:53
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0