Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Goodie


Inlägget skrevs : 2011-04-18
Klockan : 21:25:15
Träningen gick brabra ikväll! Vi körde 40 min fys + lite skott och så (en timmas träning). På fysen så hade vi ställt upp tre plintar på en utav långsidorna, med en madrass emellan. En utav plintarna var lite högre, en sån här svår att hoppa upp på ni vet? Kanske.. Haha. (a) Sen så på andra långsidan så stod det två vattenflaskor en bit ifrån varandra, och när vi kom till dom så skulle vi öka farten emellan. Så vi sprang runt hela hallen först 7 min, vila, sen 7 min igen. Det blev väl typ över 30 varv? Det var rätt jobbigt på slutet! Sen gjorde vi 60 situps sammanlagt också. Men det är bra träning, man får tänka så! Sedan på slutet körde vi lite skott och så. Så en bra träning! :D

Nu sitter jag vid tvn. Tittar på Bachelorette, ett dejtnings-program. Jag tycker det är rätt bra, hihi! Annars gör jag inte så mycket.
Vad gör ni för nåt? Tittar också på tv kanske?
Säger godnatt nu med, så vi hörs igen imorgon! Då kommer jag nog inte skriva förens lite senare inpå kvällen, för Siyamand följer med mig hem efter skolan, sen ska jag bort på kvällen. Så ni vet! Men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: a

sv; yes själv? :D

2011-04-18 @ 21:29:34
URL: http://aldrigannie.blogg.se/
Postat av: ' CAROLINE

Svar; Vad bra att du gillade mitt inlägg iallafall Julia, det var det som var meningen <3

2011-04-18 @ 21:36:59
URL: http://ensomcaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0