Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Min fredag kväll


Inlägget skrevs : 2011-04-15
Klockan : 23:48:18
.. Den blev väldigt bra! Jag trodde ju som sagt att jag skulle sitta hemma och slöa med godispåsen framför näsan på mig hela kvällen, men så blev det inte! Jossis frågade om vi skulle ses, och självklart sa jag ja! :) Så hon kom och hämtade upp mig med hennes lilla bil. Hon har nämligen fått körkort, i förrgår faktiskt! Jättekul, stort grattis till dig! ♥ Så vi åkte en sväng ner till gårn. Vi skulle hälsa lite på Töka och se om det fanns några roliga där nere. Ett par stycken i alla fall! Så vi blev kvar där nån timme. Skönt umgänge var det. Trevligt trevligt! Sen drog vi vidare utåt och vi tog oss en liten runda. Vi stannade på en gata och ställde oss där och satt i bilen och pratade. Alltid lika trevligt och bra! Framåt 23:30 skjutsade hon hem mig, och nu sitter jag då här. I min säng. Ska snart slagga tror jag. Men först ska jag bara äta lite godis.. (a) Hihi! Fick fuska på mitt godisstopp för pappa ikväll, för jag är annars så himlans duktig med de! Hähä.

I vilket fall så hoppas jag att ni har haft en bra fredag! Vi hörs imorgon, puss och godnatt med er!


Bild på snygga Jossisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0