Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Taggar inför morgondagen


Inlägget skrevs : 2011-04-20
Klockan : 22:01:18


Sitter här i Josses one piece som jag har fått låna tills morgondagens påsktävlingar.
Kan ni gissa vad jag ska vara? Hmm.. Jag tänker i varje fall inte säga något, utan de får ni se och höra imorgon!
Ska bli grymt kul i vilket fall! Älskar tävlingar och såntdär :D

Nu ska jag stänga av datorn straxt. Vi hörs imorgon, då jag även får lov!! Gud så skönt.
Sov så gott sen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0