Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

This evening


Inlägget skrevs : 2011-04-01
Klockan : 20:01:18


Vackra bilder, hähä

Sitter i min säng just nu och har precis ätit. Tittar på semifinal i innebandy faktiskt! Det är Storvreta - Pixbo, så det är självklart att jag måste se de! Jag var på läger i Storvreta i sommar (ni vet innebandylägret), så jag känner igen en del spelare som var tränare där och besökte lägret osv. Riktigt roligt! Längtar ännu mer till sommarens läger då vi ska dit igen! :) Men nu blir det Talang som har säsongspremiär ikväll. Hoppas att det är några bra och roliga med. Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: emily

SV:

Klart de lönar sig, och det gick också bra :)

Gick de bra för dig idag på kemiprovet? :)

2011-04-01 @ 22:18:14
URL: http://eemiilygran.blogg.se/
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

SV~usch barnmat är det värsta jag vet spyde efeter videobloggen minst 2-3 gånger undrar hur Kissie kunde klara av det XD

2011-04-01 @ 22:21:59
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0