Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Thumbs up


Inlägget skrevs : 2011-04-17
Klockan : 11:33:09
Godmorgon söndag! Solen skiner ute. Det verkar som att det blir en fin dag idag. Men jag måste sitta inne och plugga. Hur tråkigt som helst, men jag har prov/stort läxförhör i fysik imorgon och jag kan det inte så jättebra, så jag måste verkligen plugga stenhårt på de idag. Plus att jag ska försöka hinna med och måla lite på min mapp i bilden som jag har fått tagit hem ännu en gång. Det var så att jag pratade med min bildlärare om vad hon hade skrivit på mitt omdöme, och där stod det bl.a att jag var lite ojämn i mina omdömen, sakerna vi har gjort och så alltså. Så då berättade hon lite så att jag skulle förstå. Och då sa hon även att jag kunde ta hem min mapp och jobba lite mer på den så kanske jag kunde få ett säkert vg och tillochmed ett vg+, för just nu låg jag på ett svagt VG (på just den saken alltså), har ju VG i mitt betyg och jag vill gärna hålla kvar de! Men det är nog inga problem. Aja, nog talat om de.
Ska ni göra något kul idag? Eller ska ni också ha en plugg-dag som söndagar brukar kunna bli?


Kommentarer
Postat av: rebecka.blogg.se

söt bild :D



sv; aha okej.. :)

2011-04-17 @ 12:13:16
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0