Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

09:24


Inlägget skrevs : 2011-08-21
Klockan : 09:24:24
Jag tycker det är skitpissigt att behöva gå upp nu, för jag är såååå trött! Inte så konstigt kanske, kom hem ett inatt och somnade ungefär halv två. 7 timmar sömn under en natt är helt enkelt för lite. Ni vet kanske inte ens vad jag ska göra nu? Det har jag nog inte sagt faktiskt. I vilket fall så ska jag iväg på distrikslagsträning i Kumla. Så först en timme att åka dit, sen ska vi träna i två-tre timmar. Känns ändå bra att det inte är så länge, för brukar egentligen vara till fem-sex. Men det är bara att ge järnet nu! Försöker så gott jag kan efter min förkylning, i alla fall. Vi hörs i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: magda

allt bra idag? :)

2011-08-21 @ 11:00:33
URL: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0