Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

17:41


Inlägget skrevs : 2011-08-30
Klockan : 17:41:35
Jag stannade hemma från skolan idag med. Kände att jag behövde en heldag att vila upp mig på, och piggare har jag blivit. Vilket är väldigt skönt. Så ikväll ska jag åka med alla som har jobbat på Noraglass under sommaren ut till våran chef eller vad man ska kalla han/och hon för, och ha en liten "personalfest". Det blir nog skoj! Imorgon blir det skola igen, det ska bli skönt. Hatar att vara hemma en/flera dagar, för man hamnar så mycket efter. Men det får man helt enkelt ta igen, vilket jag håller på med! Nu ska jag fortsätta att titta på Skilda världar (grymt bra!). Får se om vi hörs något senare, annars så hörs vi imorgon. Puss på er


Bild från google

Kommentarer
Postat av: ems

skönt att läsa att du är på bättringsvägen :D

2011-08-30 @ 19:52:39
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: emma

- Tack Jullan! lär behvöas.. Men jag ger inte upp så lätt, jag SKA komma dit jag vill! :) <3

2011-08-31 @ 17:18:21
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0