Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Back to reality


Inlägget skrevs : 2011-08-17
Klockan : 21:33:39
Efter jag kom hem från IKEA vid ja, halv fem förut så har jag bara legat i sängen och tittat på One Tree Hill. Men det har varit skönt med en slappardag såhär innan skolan drar igång imorgon, och sen också för att jag har varit sjuk. Jag låter lite hes fortfarande, men det är ingen fara så jag hoppas inte att det kommer tillbaka! Nu ska jag ut och ta ner tvätten, sen fixa iordning mig för att krypa till sängs. Har bara ett avsnitt kvar på säsong 2, så ska kika på de och även hinna med att läsa lite innan jag släcker sen. Vad säger man om att skolan drar igång imorgon då ? Jo men jag tycker att det ska bli rätt skönt faktiskt. Det är kul att man är äldst nu också. Man vet att det är sista året på högstadiet, och sen för att det bara känns rätt bra att vara äldst. ;) Ska bli kul och träffa min saknade klass också! Så det blir nog bra. Nej nu ska jag se till att gå upp ur sängen en liten stund. Vi hörs när jag har slutat imorgon, godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

sv: aha, krya !

allt är bra här :)

2011-08-17 @ 21:56:19
URL: http://mylittledetails.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Sv: allt bra? :)

2011-08-18 @ 12:19:51
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0