Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dagen före min dag


Inlägget skrevs : 2011-08-24
Klockan : 07:34:22
Godmorgon! Idag blev jag klar väldigt fort med kläder, lite smink och frukost. Så jag sitter i soffan just nu och slappar innan jag drar mig iväg till skolan om en kvart ungefär. Kläder idag blir lite mys, och även mitt hår är bara uppsatt i en tofs. Men det är skönt att gå så ibland med. Jag hoppas att ni får en bra onsdag i skolan (för nu har väl alla börjat?), förutom ni som jobbar då hehe. Vi hörs när jag har kommit hem efter halv fyra, kram!

Kommentarer
Postat av: KARIN ♡ - we are born unique but die as copies

sv: ska snart till skolan :)

allt bra med dig idag? :)

2011-08-24 @ 07:44:34
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: LIENE

hehe, verkar som alla som ska börja skolan har börjat nu:)

2011-08-24 @ 15:46:29
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0