Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dagen innan verkligheten är tillbaka


Inlägget skrevs : 2011-08-17
Klockan : 16:33:48
Hej på er! Idag mår jag bättre. Mycket bättre faktiskt! Vilket är väldigt skönt. Jag har varit iväg till IKEA med pappa nu på eftermiddagen. Inhandlat lite nytt till hemmet och även käkat där. Var skönt att få komma ut lite. Men man märkte att jag var trött och "utpumpad i kroppen" för jag somnade i bilen hem sen. Hehe! Dock väldigt skönt. ;$ Nu ska jag titta på One Tree Hill och kanske försöka slumra till lite. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Alltid skönt komma bort lite:)

2011-08-17 @ 20:32:22
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ems

hottie!

2011-08-18 @ 21:55:35
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0