Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

För det är bara, regn hos mig


Inlägget skrevs : 2011-08-19
Klockan : 23:21:48
Vad är det för knäppt väder vi har... Nu har det regnat sen jag slutade skolan, och det var vid 14. Snart i 10 timmar alltså.. Lite sjukt faktiskt! Men om det regnar mycket nu så får man väl hoppas att det inte kommer så mycket regn på ett tag sen. Eller hur! Nu har jag tittat på tre avsnitt av säsong 3 - OTH. Det blir bättre och bättre! Ska borsta tänderna nu och sedan krypa till kojs. Får inte sova för länge imorgon, för vid tio i tolv PRICK ska jag vara utanför idrottshuset för att möta mina vänner för att titta på säsongens första innebandymatch (träningsmatch), kanon blir det! Så jag tror att jag ska stänga av och sova nu. Hoppas ni har haft en bra fredag. Imorgon väntas det roligheter för mig på kvällen, mer om det imorgon! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandruu ♥

Sv: tack detsamma :)

2011-08-19 @ 23:42:26
URL: http://photosbysandruu.webblogg.se/
Postat av: johanna

hahah ja de vart ju en hel del missförstånd :$

2011-08-20 @ 01:22:29
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0